Rámy pro tažnou soupravu bez hydrauliky a elektřiny? A přesto jsou kolečka transportních vozíků ve vzduchu? Jak?

Pondělí 04.12.2023, 13:10

ramy pro taznou soupravu bez hydrauliky a elektriny a presto jsou kolecka transportnich voziku ve vzduchu jak
tazna souprava e liner wamech

Obr.1: Tažná souprava E-Liner

tazna souprava c liner wamech

Obr.2: Tažná souprava C-Liner

tazna souprava v liner wamech

Obr.3: Tažná souprava V-Liner

Odpověď je jednoduchá – WAMECH. Společnost Wamech se začala interní logistikou zabývat před 25-ti lety a díky inovativním řešením, které zefektivňují procesy nejen ve výrobě, se dostala do povědomí zákazníků po celém světě. Nyní se prostřednictvím výhradního zastoupení společnosti JK Logistika a.s. dostává také na český trh!
Nejefektivnějším způsobem zásobování výrobních linek je vytváření logistického vláčku (milkrunu), který ale může mít mnoho podob – záleží na individuálních potřebách, možnostech zákazníka, layoutu a typu přepravovaného zboží.

V portfoliu společnosti Wamech je mimo jiné plnohodnotná škála rámů pro vytvoření takového logistického vláčku, který bude pro daný provoz nejvhodnější – tedy C-rámy, E-rámy a V-rámy. Každý typ rámu má svá specifika a vhodnost použití (při výběru Vám rádi pomůžeme). Transportní vozíky jsou speciálně navržené tak, aby byly kompatibilní se všemi typy rámů a zároveň, díky patentovanému mechanickému řešení, jsou po natlačení do vláčku kolečka transportních vozíků ve vzduchu stejně jako u transportních rámů, které musí používat hydraulický nebo elektrický přízdvih. A proč je plně mechanické provedení výhodou? Náklady na provoz jsou totiž několikanásobně nižší – odpadají povinné roční technické kontroly, nemůže docházet k úniku hydraulického oleje či poškození kabelových svazků. Navíc, díky aktivnímu systému řízení (všechna 4 kolečka se natáčí ve směru jízdy) je zajištěné velmi přesné držení stopy.

Chtěli byste zavést logistický vláček u Vás v provozu, ale pracujete s nestandardním nákladem? Pro Wamech a projektový tým, který řeší každý případ individuálně je toto standardem. Všechny typy rámů (i transportních vozíků) jsou navržené tak, že je možné libovolně upravovat rozměry a požadavky na nosnost.

Na plně mechanické provedení přešlo z výše uvedených důvodů několik nadnárodních firem – například společnost MAN (v Niepolomicích), která se zabývá výrobou nákladních automobilů (viz. video). Díky zavedení E-rámů a navržení transportních vozíků na míru je možné pohodlně přepravovat veškeré komponenty po celém areálu bez nutnosti rozmýšlení, zda mohu či nemohu nakládat do vláčku – zkrátka vše je kompatibilní se vším. Ergonomie na pracovišti byla vylepšena díky zdvihacím a naklápěcím přepravním vozíkům – operátor výrobní linky má tak komponenty doslova na dosah ruky.

Autor článku: Ing. Simona Šprojcarová, obchodní poradce v JK Logistika a.s.

ramy pro taznou soupravu bez hydrauliky a elektriny a presto jsou kolecka transportnich voziku ve vzduchu jak

Odpověď je jednoduchá – WAMECH. Společnost Wamech se začala interní logistikou zabývat před 25-ti lety a díky inovativním řešením, které zefektivňují procesy nejen ve výrobě, se dostala do povědomí zákazníků po celém světě. Nyní se prostřednictvím výhradního zastoupení společnosti JK Logistika a.s. dostává také na český trh!
Nejefektivnějším způsobem zásobování výrobních linek je vytváření logistického vláčku (milkrunu), který ale může mít mnoho podob – záleží na individuálních potřebách, možnostech zákazníka, layoutu a typu přepravovaného zboží.

V portfoliu společnosti Wamech je mimo jiné plnohodnotná škála rámů pro vytvoření takového logistického vláčku, který bude pro daný provoz nejvhodnější – tedy C-rámy, E-rámy a V-rámy. Každý typ rámu má svá specifika a vhodnost použití (při výběru Vám rádi pomůžeme). Transportní vozíky jsou speciálně navržené tak, aby byly kompatibilní se všemi typy rámů a zároveň, díky patentovanému mechanickému řešení, jsou po natlačení do vláčku kolečka transportních vozíků ve vzduchu stejně jako u transportních rámů, které musí používat hydraulický nebo elektrický přízdvih.

tazna souprava e liner wamech

Obr.1: Tažná souprava E-Liner

A proč je plně mechanické provedení výhodou? Náklady na provoz jsou totiž několikanásobně nižší – odpadají povinné roční technické kontroly, nemůže docházet k úniku hydraulického oleje či poškození kabelových svazků. Navíc, díky aktivnímu systému řízení (všechna 4 kolečka se natáčí ve směru jízdy) je zajištěné velmi přesné držení stopy.

tazna souprava c liner wamech

Obr.2: Tažná souprava C-Liner

Chtěli byste zavést logistický vláček u Vás v provozu, ale pracujete s nestandardním nákladem? Pro Wamech a projektový tým, který řeší každý případ individuálně je toto standardem. Všechny typy rámů (i transportních vozíků) jsou navržené tak, že je možné libovolně upravovat rozměry a požadavky na nosnost.

tazna souprava v liner wamech

Obr.3: Tažná souprava V-Liner

Na plně mechanické provedení přešlo z výše uvedených důvodů několik nadnárodních firem – například společnost MAN (v Niepolomicích), která se zabývá výrobou nákladních automobilů (viz. video). Díky zavedení E-rámů a navržení transportních vozíků na míru je možné pohodlně přepravovat veškeré komponenty po celém areálu bez nutnosti rozmýšlení, zda mohu či nemohu nakládat do vláčku – zkrátka vše je kompatibilní se vším. Ergonomie na pracovišti byla vylepšena díky zdvihacím a naklápěcím přepravním vozíkům – operátor výrobní linky má tak komponenty doslova na dosah ruky.

Autor článku: Ing. Simona Šprojcarová
obchodní poradce
(JK Logistika a.s.)